Обучение длится 107 модулей
Авторы: Группа авторов
Уровень подготовки: начальный
The Blender 2.8 Encyclopedia

Чему вы научитесь

  • This is a comprehensive course for the free 3D modeling and animation package, Blender.

  • With this reference, you can confidently dive into Blender

  • You can watch this course from start to finish, or skip around.

  • Learn all the tools to create anything in 3D, and put it all into practice with step by step projects like modeling, shading, and rendering a 3D living room from start to

Требования

  • Blender 2.8 or Blender 2.9

  • A curiosity for creation!

  • Blender is an Open Source and completely free 3D package. Information on how to download and install Blender is contained at the start of this course

Описание

Welcome to The Blender Encyclopedia, the most comprehensive training course available for Blender, a completely free and open source 3D production suite.


Our aim with the course was to make an expanded version of the Blender Manual, that you can follow along or reference at any time in your 3D journey.


Further than the tools alone, we've made sure this course contains not just the how, but the why. Throughout the course, we've crafted example demos, as well as step by step projects, that will take what you've learned and form it into a practical example.


You can get all the Blender files used in the lectures, complete with models, textures and other resources. This includes starting files so you can join in! You can use these resource files in your own projects as well. Just open them up to see their license details, if any.


We have created this course specifically for Udemy, and you will have unlimited support from us in the Q&A section of each lecture. See you in the course, and happy blending!

 

An Overview of the Contents of this course:

  1. A full overview of Blenders interface.

     

  2. Navigation and editing tools

     

  3. Mesh Modeling

     

  4. Drivers (known as wire properties or driven keys)

     

  5. Constraints

     

  6. Modifiers

     

  7. Skeleton Armatures and Rigging

     

  8. Animation tools

     

  9. Shaders and Materials

     

  10. UV Mapping

     

  11. Cameras

     

  12. Cycles and Eevee renderers

Для кого этот курс:

  • Anyone interested in learning computer graphics, or switching from another 3D software to Blender
  • This course can be your expanded version of the Blender manual.
Дата последнего обновления: 20 января 2024

Темы

Другие курсы

Фигма для редакторов
Фигма для редакторов
Автор: Илья Поликарпов
Подробнее
4 500
-53%
Редактирование изображений с помощью AI
Редактирование изображений с помощью AI
Подробнее
890
1 900
-44%
Нейросети от принципов к практике
Нейросети от принципов к практике
Авторы: Кирилл Пшинник, Мария Размазина
Подробнее
48 290
87 000
2 012
/мес
Создай свой мир
Создай свой мир
Автор: Артем Хорчев
Подробнее
35 000
Авторское обучение UI/UX-дизайну
Авторское обучение UI/UX-дизайну
Автор: Виталий Яковлев
-48%
Обзор нейросетей для генерации видео
Обзор нейросетей для генерации видео
Подробнее
980
1 900
-60%
Использование ИИ для генерации товаров и одежды
Использование ИИ для генерации товаров и одежды
Авторы: Иван Замурович, Боян Замурович
Подробнее
16 800
42 000
Школа по шаржам при помощи нейросетей
Школа по шаржам при помощи нейросетей
Автор: Юлия Бабушкина
Подробнее
2 500
Школа по портретам при помощи нейросетей
Школа по портретам при помощи нейросетей
Автор: Юлия Бабушкина
Подробнее
1 990
Назад
Смотреть дальше